From hell, sen bio..


Satt och glodde på denna snygging fram tills vi skulle gå, visst from hell är bara otroligt jobbigt i slutet och tar verkligen aldrig slut. Men men, när den väl va slut sprang jag och Lollo ner till bilen, vi släppte av Lollo och sen så drog jag, mamma och pappa vidare till heron för att kolla på göta kanal 3. Den var riktigt bra, inte lika bra som tvåan men ändå. Nu öhm, vet jag verkligen inte vad jag ska göra och det är sjukt tråkigt.. Suck, det suger lite smått att inte ha nått att göra, eller vad säger ni? Min nyårslöften har äntligen börjat, första började jag med på en gång och det har jag hållt. Men nu ska jag börja med de andra också, massa gående och springande även om det är mongojobbigt och man vill typ lägga sig ner och dö.

You got it dude


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Oj tyckte du att Göta kanal 3 bra? :P Såg den förra veckan, tyckte verkligen inte den var nå vidare asså. ;) Mest bara töntig. Bara Loffe Carlsson som var bra! :)

2010-01-02 @ 22:07:05
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

grr han är läcker!

2010-01-03 @ 23:12:21
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0