Favorit?! Hell yeah...


Skulle inte säga nej till att se ut som denna underbart snygga kvinna, eller vad säger ni? Nej, imorgon blir det ut och gå, gå och fortsätta gå. Hahaha... Okej jag vet att alla snackar om "ååh det är så dåligt att gå på diet", man ska va nöjd med sig själv. Man kan ju va nöjd med sig själv men ändå inte vara helt nöjd med sitt utseende, för det finns fler än jag som skulle välja att ändra på nånting om de fick möjlighten. Jag tycker att de är drygt att tracka på dom som vill gå på diet, det är deras val. Jag vet inte ens varför jag tar upp det, jag tycker bara att vissa saker är lite konstiga, som att det är okej för Anna Book att gå ner i vikt men inte Carolina Gynning, visst jag tycker inte heller att Carolina behövde gå ner i vikt, men det var ju de hon ville. Så varför sak hon inte få göra det utan att media ska hoppa på och kalla henne en dålig förebild. Så länge man är sig själv är det väl bra, så länge man tycker om sig själv och inte förstör för sig eller andra så ska väl alla kunna leva som de vill, eller? Grejen med det hela var att jag tänkte säga att Adriana Lima är sjukt snygg och var nöjd med dig själv, men om du inte är de, gör nått åt saken istället för att klaga...

You got it dude


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0