All my bags are packed...

...I'm ready to go, I'm standin' here outside your door. Jag är seg, kollar fortfarande på Bones, så otroligt bra serie. Jag har lust att shoppa, fortfarande otroligt sugen på naturgodis. Men jag vill shoppa, ett problem, jag försöker att sprara alla mina pengar för att jag ska kunna shoppa när jag är i NY. Eller bara ha lite extra cash när jag är där. Suck.. Önskar att jag va frisk, då hade jag spenderat denna tid med Jennifer, men nej, jag ska gå och bli sjuk för det är ju så jävla roligt. Nä, jag ska inte klaga, det löser inga problem. Ska fortsätta kolla på Bones och längta efter naturgodis.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: natta

hehe ok :D

2010-01-27 @ 23:29:26
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0