100106 - Funky...

Sitter i sänger med datorn i knät, känns så overkligt att ingen sitter brevid. Jag har inte sovit själv detta år, det här är första gången som jag kommer sova själv. Haha, lite små funky... Väntar på samtal, sen är det dags för mig att för första gången (detta år) somna helt själv. Ska ändå bli lite små skönt hehe. Kollar på Southland och gör inte så mycket, seg som fan, funderar på vad jag ska ha på mig på lördag.

Better, worse... Doesn't matter... 
Okej, konstig text? Jag vet, men jag orkar inte förklara allt, för om jag skulle förklara skulle jag behöva förklara allt och det känner jag verkligen inte för. Så jag gör inte de hehe. Nu ska jag fortsätta och sega.

You got it dude


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0