When I see their happy faces...

...smilin' back at me, 7th heaven, I know there's no greater feelin' than the love of family. Måste ju byta serie nån gång, hehe och varför inte säsong 9, 10 och sen 11 av 7th heaven. Älskar 7th heaven, har alltid gjort kommer alltid att göra. Plus att Tyler Hoechlin (Martin) är sjukt söt, David Gallagher & George Stults (med flera, haha) är sjutk snygga.


Så söt bild, hur kan man motstå denna man? Så söt. Känner mig lite små trött och seg, borde verkligen städa mitt rum, men jag orkar inte. Hahaha, nu ska jag kolla mer på 7th heaven.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag älskar också 7th heaven!! Kollade nyligen klart på sista säsongen. Jag blir jätte ledsen nr en serie tar slut..haha:P

George Stults, so gorgeous!

2010-02-26 @ 02:57:02
URL: http://sayglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0