Tick tack toe, you're fitting into place...

...And now the old ways don't seem true. Nu är det äntligen dags för mig att sätta mig och kolla på McSteamy & McDreamy making magic. Ska bli intressant att se vad som händer, slutade ju ganska dramtiskt, om man säger så, förra veckan och jag har verkligen längtat efter de nya avsnittet.


Plus, vem vill inte se mer av de snygga männen, miss. Torrez och alla andra? För även om de är lite i sina "bästa dagar" haha, så är ju fortfarande både Eric Dane och Patrick Dempsey, sjukligt snygga. Det är ju inte så mycket mer jag har att säga förutom, nu ska jag kolla på grey's och sen är det tillbaka till underbar supernatural.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0