sure as the sun will cross the sky...

...This lie is over, lost, like the tears that used to tide me over. Sitter och fryser i mitt rum, väntar på att tiden ska rinna iväg, så att jag kan åka iväg till stan och träffa Dolly. Kommer antagligen att frysa ännu mer, it's cold and I'm freezin'. Känner mig lite små seg, kollar fortfarande på Full house, dom sjunger teddy bear och jag saknar min Annabanankaka.


Jag vill shoppa, jag vill verkligen shoppa, shoppa, shoppa! Men det är lite svårt att shoppa när man inte har några pengar, lite små jobbigt måste jag ju ändå medge. Jag vill ha nya kläder, lite liknande MK stil, hon har väldigt snygg stil. Älskar hennes stil, gillar Ashley's stil också, men MK har det lilla extra, alla fall ibland.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: LL

Är du med i min tävling??? :D SNÄLLA! :D Sååå kul dne är!

2010-02-21 @ 18:21:06
URL: lhttp://linnealindgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0