She was a fast machine...

...She kept her motor clean, she was the best damn woman I had ever seen. Jag hatar när serier tar slut, det är sorgligt, men någonting jag hatar mer än när serier tar slut. Ja, det är när serier slutar och man märker att dom skulle gjort en till säsong men inte gjorde de.


Så här blev reslutatet av färgningen. Nu sitter jag och kollar på när Dean blir jagad av en söt liten hund och öhm.. hahaha, ja. Trött som fan, ska nog powernapa snart, eller kanske få mina få timmar av sömn? Hm.. det märker vi väl snart antar jag.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Lina K

Det blev jättefint med nya färgen!! =) Vill också ligga ner och bara kolla Supernatural ... men hinner inte ... =)

2010-02-16 @ 10:03:17
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0