Once I rose above the noise and confusion...

...Just to get a glimpse beyond the illusion. Somnade till slut efter en lång natt med supernatural och grammy's. Nu känner jag mig lagom trött och seg, ska in till stan senare och träffa min syster och mamma för att gå på bio och äntligen se Avatar. Jag var väldigt skeptisk till att se den förut, men alla säger ju att den är helt fantastisk så vi får väl se om jag tycker de med. Men nu så ska jag åter går till att glo på supernatural och en av mina alltime favorite boys Jensen Ackles.


Jag hade nästan glömt hur snygg han är. Jag är ju som alla vet beroende av smallville, det är en så sjukt bra serie och när jag såg Jesen första gången i smallville, well... let's say I have a crush hehe. Men eftersom det var så länge sen jag såg de avsnitten hade jag nästan glömt hans charmiga leende och snygghet, men nu är jag tillbaka där jag började my crush is back. But then again who dosen't have a crush on him?

You got it dude

Kommentarer
Postat av: helena

han är sjukt snygg :D och han spelar Dean så jävla bra. åååh, har börjat kolla om serien;D men vissa avsnitt tkr jag är fett läskiga xD

2010-02-01 @ 20:22:31
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0