Now you look so peaceful, lyin' there asleep

Haha, ja. Vi hade typ byggare/ventil människor, vet inte vad jag ska kalla dom, här imorse. Vilket ledde till att jag var tvungen att gå upp halv åtta, inte så kul eftersom jag inte sov så jävla bra. Men men, nån timme eller två efter att dom hade gått somnade jag om och nu är är jag nyvaken och "pigg". Ska träffa mamma senare idag, vi ska se Valentine's day, tror den kommer va bra även om kritikerna säger att den inte är de. Men vad vet dom?


Det är ju så många sjukt bra skådespelare så hur skulle den inte kunna vara bra? Magkänslan är att den kommer va bra och att kritikerna och min mammas mag känsla är helt åt helvete! Haha, men nu måste jag fixa mig lite så att jag sen kan dra in till stan och kolla lite och sen möta min kära mor.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tränade just :)

vet du nått bra program som går ikväll då? ;D

2010-02-17 @ 18:37:29
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

sv: Jag med!! :)

2010-02-17 @ 20:17:18
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0