Melodifestival, besvikelse?!

Det kändes nästan lite pinsamt att man ens kollade på det i år. Jag älskar melodifestivalen men när den leds av någon som är så pasé och var pasé redan på sin tid känns det lite öhm.. konstigt! Visst Måns är lika snygg som alltid, men leda men han ska sjunga inte stå och prata. Dolf Lundgren har jag redan sagt vad jag tycker och tänker om och Christine passar bättre som drottningen. Så vad tyckte vi om låtarna? Jag höll självklart på Salem och var väldigt glad att han gick vidare, dom andra.. nja.. Olas låt var väl ganska okej.. resten var mer eller mindre medelmåtta. Men en sak jag som jag störde mig något otroligt mycket på var Jenny Silvers lameass försök att likna Lady Gaga, there's only one and that's the way it should be.


Patetiskt, men det är inte så mycket man kan göra åt de. Hon gick inte vidare, utan dom ända som faktiskt gjorde någonting som man kunde lyssna på, Salem & Ola, gick vidare direkt till globen. Medans Jessica Andersson & Pain of salvation, får käpma i andra chansen, lycka till haha...

You got it dude

Kommentarer
Postat av: helena

tycker DOLF va helt klart bäst! mamma och jag tyckte han kunde ställa upp istället för alla andra soppor! hahah

2010-02-06 @ 23:03:50
URL: http://hillowpillow.blogg.se/
Postat av: Lina K

Haha och inte klokt att ha en sån spejsad outfit och sedan helt vanligt ofixat hår med mittbena och knappt något smink överhuvudtaget ...

2010-02-07 @ 16:27:37
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Oveeline

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-04-26 @ 12:31:43
URL: http://oveeline.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0