If the song I sing to you...

...Could fill your heart with joy, I'd sing forever. Sitter och kollar på underbara full house, detta är en av mina absolut favorit sånger, någonsin. It's the beach boys & John Stamos. It's all in one, it's awesome. Älskar avsnitten när the beach boys är med, jag är en riktigt beach boys nerd. Saknar Anna som bara den och när man talar om trollet så ringer hon.


Nu sitter jag och dör lite över hur snygg John Stamos är, planerar inför fredag (jobb) och väntar på att Anna ska prata klart med vem hon nu pratar med. Längtar till nästa vecka då Anna och Linn kommer till mig, yay.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh den är så fin den låten. Jag fattar inte varför han inte har skivkontrakt?=/ Hade så älskat låtar med honom!

2010-02-26 @ 02:51:36
URL: http://sayglamour.blogg.se/
Postat av: Blog

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2012-01-19 @ 13:15:50
URL: http://blog.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0