Does something unrequited...

...Mean it will never be, I lean into the whisper but I don't hear a thing. Har kollat på skins, har kollar på grey's och nu har jag kollat på the vampire diaries. Bones kommer inte ut (sadface) och nu ska jag snart kolla på supernatural, man sparar de bästa till sist som man brukar säga.


Paul Wesley är nog en av de snyggaste människorna ever, skulle inte tacka nej till honom. Men men, ingenting slår Shia och Jensen, men en combo av Shia, Jensen och Paul skulle inte vara helt fel! Haha, men nu ska jag kolla på supernatural och drömma mig bort i det overkliga!

You got it dude

Kommentarer
Postat av: LiloMisys

Hej! Jag har en blogg där jag lägger upp filmer jag gjort på youtube. Har nyligen gjort en ny film och det skulle vara roligt om du skulle vilja titta på den :D



http://www.youtube.com/watch?v=QMJ2d2NLej0

2010-02-12 @ 22:57:33
URL: http://lilomisys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0