Death comes sweeping through the hallway

"Dude, I full on Swayze'd that mother!" Haha, jag tror att de är en av de bästa replikerna i hela serien. Jag menar kom igen! Dean är typ "a ghost" så välter han ett glas, sjukt kul. Dean är så snygg, Det senaste avsnitten har varit sjukt sorgliga. Har precis sett klart första säsongen och har börjat med den andra. Why is everything happening?! Don't like, don't like what so ever.


Jag är så överdrivet tacksam att Helena intruducerade Supernatural för mig, jag har hört om de och sett reklam men jag var osäker. Sen pushade Helena och hell I'm glad she did. Jag är så besatt (haha, bra ordval), älskar verkligen denna serie. Så för er som inte tyckte att de va en så bra idée att se den. Tänk om!

You got it dude

Kommentarer
Postat av: helena

haha ååh vill bara berätta allt som kommer hända! jag minns när jag såg dom första gången me syrran, vi satt som på nålar och va helt förstörda vissa avsnitt!



vänt bara tills du kommer till season 5!

2010-02-04 @ 23:15:25
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0