And you know I'm not holding my breath...

...but you know how to find me, and you know there's a knot in my chest, and only you can untie me. Har sett senaste avsnitet av the vampire diaries, helt underbart. It's soo crazy, everyone is messed up somehow. Men det är fortfarande helt underbart. Jag älskar verkligen den serien och jag är galet avundsjuk på Nina Dobrev.


Kolla bara på hur snygg hon är, sen att hon får hänga med Paul & Ian hela dagarna, well that can't be to bad, can it? Eller är det bara jag som tycker att det är sjukt orättvist? Haha. Jag känner att jag blandar väldigt mycket svenska och engelska när jag skriver, jag gör de när jag pratar också. Det kommer antagligen bli ganska många inlägg på engelska sen med tanke på att jag inte kommer ha åäö och då blir det ganska jobbigt att skriva på svenska hehe. Men nu ska jag fortsätta att kolla på Jensen Ackles & Jared Padalecki!

You got it dude

Kommentarer
Postat av: thetruefriend

tjo, sök på min blogg om den inspererar dig! :)

2010-02-05 @ 22:28:35
URL: http://thetruefriend.blogg.se/
Postat av: Lina K

Hon är verkligen sååå vacker! Älskar The Vampire Diaries också =)



SV: Du har helt rätt i att Alli är dåligt och skulle på riktigt aldrig stoppa i mig dom pillrena men ville driva med vissa blogerskor som tycks ta till desperat metoder för att bli kända ...

2010-02-06 @ 16:04:50
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0