A look from you and I would fall from grace...

...A look from you and I would fall from grace. Otroligt bra låt, sitter fortfarande och kollar på dark angel, Jensen är ju med! Har färgat mitt hår så att det är jämt, allt är brunt. Imrogn blir det rött, like, kommer bli sjukt snyggt hoppas jag hehe. Ikväll blir det melodifestival och tårta (för att pappa fyller år imorgon).


Det finns en sak som är riktigt bra med alla hjärtans dag och det är min pappas födelsedag, annars är det nog den mest överskattade dagen på hela året. Varesig man har någon eller inte. Vem kom på att man skulle visa sin kärlek en gång om året, köpa rosor som dom höjer priset på (för att dom vet att alla köper ändå), chokladaskar och nallebjörnar?! Kom igen! Jag skulle bli så mycket gladare om jag fick rosor och en chokladask vilken annan dag som helst, så länge de inte är på alla hjärtans, det är så överskattat och alla förväntar sig massa saker. Nej jag håller mig till Alla hjärtans torsdag, en högtid som jag och mina vänner gjorde för att vi inte gillar alla hjärtans. Så nu ska jag fortsätta att kolla på dark angel och dregla över hur snygg Jensen Ackles är.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Becca

He is so hot :)

2010-02-14 @ 00:35:02
Postat av: Malle - Hockeyfru

hehe håller med! han är läcker ja!

2010-02-14 @ 15:10:33
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0