100225 - here for the very same reason


Ännu en ny dag, jag är lagon trött. Vaknar som vanligt med full house och en död blick, ska svepa mitt kaffe, kolla klart på full house och sen ge mig in till stan. Jag ska shoppa, en ny skjorta ska införskaffas eftersom jag inte använt min sen jag var typ 12-14 nånting sånt och min andra, well, den vet jag inte vart den är. Ska även köpa en väst (som jag har tänkt köpa sååå länge, men nu måste jag ha en). Jag måste verkligen sova inatt, för imorgon ska jag jobba, nice, nice, nice! Ibland gäller det att ta en chans och satsa på nått man aldrig gjort förut, i mitt fall, vara servitris. Hahaha, jag ska öva ikväll, men jag har en positiv inställning så allt kommer gå galant.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Victoria!

Din inställning är grym! :-D Det kommer nog gå bra! Gillar din blogg också! :) ses imorgon!

2010-02-26 @ 01:50:15
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0