100221 - What ever happend to predictability...

...The milk man, the paper boy, evening T.V. Sitter som vanligt och kollar på serier, kvällens underhållning är fortfarande Full House. Det är lite wierd, ungarna som spelar Alex & Nicky är lika gammla som jag och vi vet ju alla att the Olsen twins lever ett ganska nice liv, right?


Ingen kan ju vara liten föralltid, även om alla fall jag skulle vilja kunna åka tillbaka i tiden lite då och då. Allting var så mycket lättare när man var liten. Man var trött på natten, man lekte hela dagarna och det fanns inte så mycket att tänka på, vad man ska ha på sig osv. Men I like that to, jag menar kom igen, varför skulle jag annars börja läsa Fashion marketing & management? Haha, it's gonna be awesome when I move. Men nu ska jag fortsätta att kolla på full house och sega.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: LL

Vad är din favvo hobby?=)

2010-02-21 @ 09:26:12
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/
Postat av: helena

haha ja snälla gör de:D xD jag vill också kunna ha klackskor :(



asså, hur kan dom ta paus IGEN!! dom hade en jätte lång paus mellan avsnitt 9 och 10!! nu har dom bara visat 4 avsnitt och tar paus igen, fan asså :(

2010-02-21 @ 13:25:44
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0