100215 - Carry on my wayward son...

...There'll be peace when you are done, lay your weary head to rest, don't you cry no more. Sitter och kollar på det sista av dark angel, so sad. Eftersom jag är så galet trött så tänkte jag att jag kanske ska kolla på lite gamla avsnitt av supernatural, så underbart. Som ett av mina absoluta favorit avsnitt nr.6 säsong 4, Ghost Sickness.


Kanske borde ta någonting att äta också. Hmm... Känner mig lite små hungrig. Jag är sjukt seg, dark angel är sjukt bra och Jensen är sjukt snygg. Mitt hår är nu ännu lite rödare, fast det är bara på "utväxten" som det syns vilket suger lite, men de ser fortfarande bra ut hehe.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0