100203 - Where they go hardcore...

...And there's glitter on the floor. Sitter som vanligt och kollar på supernatural, ögonen kan inte sluta fixera vid hur snygg Jensen Ackles är och hjärnan kan enbart hålla med. Ännu en sömnlös natt, men imorgon har jag alla fall någonting att göra, Jennifer kommer över och leker med mig. Vad ska vi göra? Kolla på serier och sega, that's the plan. Men nu ska jag återgå till att glo på supernatural och dregla för att Jensen är så löjligt snygg.


En sak är säker om jag får massa onda andar/spöken eller liknande så vill jag att han är en av dom som räddar mig, men jag antar att jag inte är ensam om den önskan, eller? Hahaha. Han är typ mr. perfect, snygg, charmig och lite smått överbeskyddande hehe, like! Jag är såå in love with him, vill ha nån som honom eller typ en blandning av honom och Shia, finns de ens en sån kille? In that case he's mine.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: helena

haha åååh håller me! im in love! han är för awesome. <3

2010-02-03 @ 11:24:34
URL: http://hillowpillow.blogg.se/
Postat av: Lina K

Älskar den serien och följer den niiitiskt! =) Och Jensen är verkligen äckligt snygg =P

2010-02-03 @ 16:29:06
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0