Vad fan är det här för skit?!

Det är helt sjukt, finns mycket skit i denna värld men de här går fan lite över gränsen! Jag blir så sjukt förbannad när jag ser sånt här, och speciellt eftersom jag är på en annan kontinent. Det är så jävla sjukt, jag sitter självklart och håller koll på vad som händer i Sverige, vilket får mig att känna, varför ska jag åka hem över julen?! När de som händer i Stockholm är att en misslyckad självmordsbombare tar livet av mig på Drottninggatan. Men de här är fan nästan värre, vilket i sig själv borde säga så jävla mycket.

"Det bomben i Stockholm sprängde var framförallt en myt. Nämligen myten om att Sverige är osårbart. Eller lite vassare uttryckt: att Sverige inte ligger i världen, inte riktigt, utan flyter omkring i ett eget universum, paradis för oss (som stjärndiplomaten Gunnar Hägglöf en gång kallade det, i en för längesen bortglömd bok)". Så här börjar en artikel på Expressen. Resten av artikeln hittar ni här, hur FAN kan något sådant å publiceras? Det är ju fan helt JÄVLA sjukt. Blir ju fan förbannad är jag ser sådant, hur fan kan en gammal gubbjälvel få sitta och uttrycka sig på ett som "genailiserar" svenskar på ett sett som får alla se ut som rassar. Ursäka, men bara för att det kanske vidrigaste partiet någonsin kom in i riksdagen är det inte helt okej att dra alla svenskar över en gräns.

Fuck it, det gör mig fan riktigt förbannad! Nä, jag blir bara så jävla förbannad, expressen kanske borde ha tänkt efter lite, eller har jag fel? Jag menar, det är inte någonting som jag känner att jag vill bli kopplad till. Och jag vet att de är sjukt långt i från vart jag är, men va fan jag är ju fortfarande svensk och jag vill inte ha sådant skit skrivet om svenskar?! Det gör mig sjukt irriterad.

Men men, skitsamma, jag fått ut min ilska. Jag är trött, jag är förbannad, och jag ville bara göra folk aningen mer uppmärksamma på detta freakin' problem!


Kommentarer
Postat av: Palmira

Wooord på hög nivå! Enligt hans rasbiologiska tankesätt är jag inte ens svensk, utan en av dem som utrotar "puresvenskarna". Hur i helvete lät man det där publiceras?

2010-12-16 @ 23:15:43
URL: http://Bubbledreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0