Du är inte en i mängden men jag är en utav dom få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden


Så otroligt mysig, jag älskar hur både Daniel och Oskar gick från superfitta, såpbubblor och mr. cool till "svensk-indie".. men men, de funkar ju de med så jag klagar inte. Speciellt eftersom båda faktiskt gör de med ett stort framsteg, för båda två är riktigt bra musiker, vilket man inte kunde va helt säker på innan. Men jag har väl den senaste tiden suttit och knarkat sönder Daniel Adams-Ray's skiva, för att den faktiskt är såå otroligt underbar och de va väl de ända jag verkligen ville säga med detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*



http://vadfanskajagheta.se/2010/december/mandag-dagens-blogg-2.html#comment



2010-12-20 @ 16:51:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0