The last song


Så länge som jag har velat se denna film, så otroligt bra. Inte bara för att jag är mega nördig och älskar Miley Cyrus pga Hannah Montana (hahahahahaha). Inte heller bara för att Liam Hemsworth är så otroligt löjligt snygg, vilket han faktiskt är (alltid ett plus). Filmen va inte som jag hade väntat mig, den va bättre, önskar att jag hade läst boken, får väl ta och göra de nån dag också.

Så fin, så sorglig... Fattar inte hur man inte kan gråta när man ser denna film, tårarna bara rann och rann, vägrade sluta. Bobby Coleman, som spelar Ronnie (Miley Cyrus) lillebror Jonah, är antagligen en av de största anledningarna till att jag verkligen älskar denna film. Sen att de är samma författare till The Notebook & A Walk To Remember, två av mina absoluta favorit filmer. Så har ni inte sett den, se den.

Beauty queen of only eighteen, she had some trouble with herself
He was always there to help her, she always belonged to someone else
I drove for miles and miles, and wound up at your door
I've had you so many times but somehow, I want more

I don't mind spending everyday, out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile, ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved, she will be loved, tap on my window knock on my door
I want to make you feel beautiful, I know I tend to get so insecure
It doesn't matter anymore

It's not always rainbows and butterflies, it's compromise that moves us along, yeah
My heart is full and my door's always open, you can come anytime you want

I don't mind spending everyday, out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile, ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved, and she will be loved, and she will be loved
And she will be loved.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0