Remeber me


Okej, nu har jag äntligen sett denna film. Det tog typ 100 år hahaha, men jag har sett den och jag måste ju hålla med om att den faktiskt är bra. Jag menar när Robert inte spelar en uppstoppad vamp (som btw, inte ens är i närheten så bra som böckerna) så är han en ganska bra skådis, synd bara att jag inte riktigt kan se varför hela världen tycker att han är såååå snygg, vilket han inte är. Men nu ska vi inte prata om hur ful Rob är, men hur bra denna film är. Hade ganska låga förväntningar, eftersom jag inte är mega Rob freak så har jag väl kanske aningen svårt att se filmer som han är med i, om man bortser från Harry Potter där han är GRYM! Som jag grät till denna film, trodde inte de skulle bli som de blev, var inte riktigt beredd på slutet förens tre sekunder innan de hände. Det var ett så otroligt starkt slut, visst filmen hade sina långtråkiga stunder, men den hade så mycket bra att de inte riktigt gjorde någonting. Först fattade jag ju självklart inte varför alla sa att den va så sorglig, sen fortsatte filmen och jag fattade väl fortfarande inte, sen kom de som ett slag i magen. Tårarna rann, som dom alltid gör i sorliga filmer och sen va den slut. Väl värd att se för er som inte sett den.

Tyler (Robert Pattinson) "If you could hear me, I would say that our finger prints don't fade from the lives we've touched."


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag och anna såg den i typ 10 min sen så blev jag rastlös och typ dog av uttråkning så det blev inge mer haha



Miss YOU! <3

2010-08-29 @ 20:09:38
URL: http://jessohyes.blogg.se/
Postat av: Palmira

Gud vad skönt med en person till i denna värld som inte har Pattisonfeber! Men helt sant, klart sevärd film :)

2010-08-29 @ 22:08:23
URL: http://Bubbledreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0