Amanda Bynes, 24


Det är lite svårt att fatta att hon seriöst fyller 24 år idag. Detta är vad hon skrev på twitter för ca. en timme sedan @amandabynes I've been 24 for 2 minutes!!!!!! Lol. Yayyyyy!!!!! Det måste vara en ganska sjuk känsla, jag menar jag fyller 20 i år och tycker att det är helt crazy.. Kan inte ens börja tänka vad hon måste känna. Hon är alla fall en av de sötaste människorna, ever! och jag kommer ihåg när jag och Jennifer spenderade så gott som all vår tid med att kolla på den underbara filmen "what a girl wants" som fortfarande är en av mina absolut favorir feel good movies. Grattis till henne, nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig ikväll.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0