100430 - Uggggggggggh...

Suck, jag orkar inte vara uppe just nu (it sucks). Men jag ska åka till banken och samla vuxan poäng, sen ska jag med Anna till hennes skola för mösspåtagning och sen får man väl se vad som händer. Gårdagen var nice, vi fick inte se en viss man men vi fick ju leka på lekplatsen med en gigantisk katt och en gigantisk tax hahaha. Förrgår vart lite crazy, lill-lördag så det vart afterwork med Vickan och Emelie, Irish pub, nice som fan kom hemstaplandes runt fyra efter att ha gått (vad som kändes som en halv evighet) haha. Men kul hade vi, igår hade vi även en mega besvikelse, Donken! Jag blev så irriterad, först hade dom som vanligt inte hamburgaren klar och säger att de ska ta två min, när det tar 5, jag ville ha varma pommes, så jag sa till hon suckade och gick tillbaka med mina pommes. Sen fick flickan som stog brevid mig inte sprite, utan sprite zero, vilket dom måste meddela och självklart meddelades det inte! Som inte det var nog, så skulle jag ta ketchup och man måste ha peppar för annars är det inte gott, så fanns de ingen peppar! Damp. Så när jag gick fram för att säga till så säger han i kassan med en as dryg ton "de kommer snart" och sen ställler han sig och snackar med sn polare och bjuder honom på gratis kaffe typ. Så jag gillade inte donken igår!

Men men, nu ska jag inte klaga mer, ska iväg till banken om en timme och sen ska jag som sagt till Annas skola, måste ju även hålla lite extra koll efter en viss man, man vet ju aldrig vem som kan dyka upp runt hörnet.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0