100405 - Ooh baby, baby, it's a wild world.

Hahaha, senaste dagarna har väl varit lite små öhm "crazy"... Vet inte om man kan hitta så mycket bättre ord för vad helgen blev, eller? Aja, sitter hemma nu känner mig lagom ofräsch har tvingat i mig lite middag och sen ska jag väl tillbaka till Jennifer, eller någonting sånt hehe. Who says & Happy ending går på repeat på spotify för att jag inte orkar byta, mamma sitter och kollar på lite hotell, sen är det lite små saker som ska fixas innan jag ska ge mig iväg igen. Men ikväll är det ju nästan helt garanterat att det inte blir någonting att dricka, har iof ingen dricka kvar och är inte så säker på att någon annan har de heller om man inte typ köper 3,5or på ica (vilket man inte gör) hahaha.


I brist på andra bilder, plus att jag vill ha fler ringar som denna <3


Nä nu ska jag väl fixa mig lite, så jag är lite fräsch innan jag drar, kolla för hur det går för mami och börja fixa med mina saker som måste göras, suck.. Btw, är det någon som vet vart man kan köpa stora ringar, snygga (som på bilden) och självklart ska de vara billiga.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: helena

hahah. (vilket man inte gör)

2010-04-06 @ 00:37:05
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0