The Trick Is To Keep Breathing


Nu är det inte långt kvar tills jag ska ge mig in mot stan för att möta min underbara Anna, ååh jag har längtat som fan hela dagen. Det är typ sjukt kallt ute, vilket suger, jag måste ladda på cash på min mobil och jag har inte blivit klar med städningen. Men men, jag har alla fall bestämmt vad jag ska ha på mig. Jeansleggins, batman t-shirt och ljusgrå hoddie, enkelt och snyggt. Har även bestämmt vad jag ska ha på mig imorgon också, tror jag alla fall. Nä nu ska jag väl försöka städa lite mer, det är så sjukt tråkigt.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: jaa visst är dom underbara <33

fin blogg du har:D s



ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D

2009-09-03 @ 17:19:12
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0