Somebody save me, I don't care how you do it

TomWelling2.jpg image by demonickalfun

Okej, jag är fast. Jag älskar Smallville, det är helt underbart. Precis kollat klart på Royal Pains och tänkte varför inte börja kolla på Smallville, från första säsongen till sista? Det är helt underbart bra. Lätt ett av de bättre valen i livet hahaha. Imorgon är det jobba, har eventuellt ett extra ströjobb, vem skulle kunna tacka nej?! inte jag. Men men, nu ska jag återgå till Smallville och vänta på att mamma ska komma hem.

You got it dude


Kommentarer
Postat av: Kristina

Å, jag älskar Smallville. Bästa TV-serien någonsin!

Fin blogg du har, förresten!

2009-09-09 @ 17:10:38
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se
Postat av: IDA

Har du alla säsonger eller kollar du på datan? iså fall vilken sida? bra blogg förrästen,kommer läggas i favoriter :)

2009-10-11 @ 12:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0