Övningskörning och en sjukt härlig dag

Ja, var på  båtklubben, flyttade båden, målade och hade det härligt i solen. Sen var det dags för mig att sätta mig bakom ratten, det är inte lika enkelt som man skulle kunna tro. Det är inte så svårt när man har gjort samma sak om och om heller, men det är inte lätt när man ska börja. En sak som jag la märke till var att det är mycke lättare med vänstervarv än högervarav, undra varför? Men det var alla fall kul att få köra lite, får se vad jag ska göra resten av dagen, om jag ska in till stan och handla eller om jag tar det imorgon istället. Får se hur det blir.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: cornelia

haha, ja jag har också kört tre ggr tror jag.. xD

2009-09-10 @ 16:18:24
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0