I'm waiting for my moment

instyleMAGSept99.jpg picture by BatmanFFS

Sitter och kollar på Buffy and the vampire slayer hade ingen aning om att dom sände det på tv400. Det är helt underbart, jag kan inte fatta hur bra det är. Jag har alltid haft en svaghet för vampyrer, vilket jag fortfarande har. David Boreanaz, när han spelar Angel är nog en av mina absoluta favoriter, konstigt nog så är inte Robert Pattinson en favorit, men det kan ju vara för att jag har läst böckerna och inte direkt tycker att han är bra nog för rollen Edward. But then agian, who is?! Haha, blev inte att jag drog in till stan, utan jag bestämmde mig för att göra det imorgon och sen somnade jag en liten stund. Men nu ska jag fortsätta kolla på Buffy, hade nästan glömt hur bra de första avsnitten är.


You got it dude


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0