Give me those bright lights, long nights



Äntligen, The City är snart här. 29 September kommer det nya avsnittet ut, jag längtar mer ä någonsin. Har suttit och kollat på Juno och sovit hela dagen, ska städa i mitt rum också. Var ute igår, drog hem hömtade vin och drog hem till John, sen kunde jag inte riktigt sova så alla andra låg typ och sov, medans jag sov 30 minuter. Så eftersom jag inte kunde sova och jag inte direkt bor långt ifrån John så drog jag hem, sov.

Men men, tillbaka till The City, helt underbart. Skulle ge vad som helst för att få flytta till New York, kunna leva de liv som Whitney lever, det skulle inte sitta helt fel, men man kan väl inte få allt man vill ha. Men jag kommer spara och en dag kommer jag flytta, frågan är inte hur, utan när. Men för tillfället så får nöja mig med att leta jobb här i Stockholm och göra det bästa av alla situationer.

You got it dude


Kommentarer
Postat av: A

the city äger the hills :D

2009-09-02 @ 17:23:22
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: helena

åh, va roligt! de är min drömockså! att flytta till new york! <3

2009-09-02 @ 18:30:24
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0