eneklt, snyggt, perfekt.

Untitled-1.jpg picture by BatmanFFS

Jag har tänkt på det länge och har nog ändå bestämmt mig för att köpa dem, den svarta mest för att om jag inte känner att jag vill ha den rosa. Och den rosa, för den passar till min nya mössa, jag kan ha den med eller utan mössan, det är en snygg och ganska diskret färg, jag gillar det. Det är ett plagg med fler egenskaper än att det bara är en halsduk, den håller värmen och går att använda på olika sätt. Riktigt snyggt och extremt praktisk sen är priset ganska oslagbart, 99kr/st. på Gina Tricot, ett solklart kap. Ibland är det ju bra att man får jobba lite extra med pappa så man kan tjäna de extra slantarna som så väl behövs. Så imorgon lir det antagligen, efter körlektion och annat kul med pappa, en tripp in till stan och bekosta mig alla fall en av dessa två.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Sissi

riktigt snygga och mysiga :)

2009-09-10 @ 15:17:29
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0