090912 - Knock Yourself Out


Gårdagen var riktigt rolig, träffade massor med människor och när jag sedan drog från metro, mötte jag massor av kompisar både på tunnelbanan och när jag nästan va hemma. Allt som allt en riktigt lyckad kväll. Idag har jag varit och handlat med min kära mor vi köpte mat (i mängder), hårfärg och cola light. Känner mig ganska trött för tillfället, de tog ju ca. två timmar om inte mer för oss att handla, men de var lika roligt som vanligt. Nu ska jag sätta mig och glo på nån serie eller nånting och kanske sova lite till, varför ska det vara så dystert väder, man blir ju deppig.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

okej, men sia har i alla färger du kan tänka fig så gå in i nån butik där de säljs så hittar du säkert något som passar dig :)



med mig är de bara bra med :)

2009-09-12 @ 15:36:01
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0