090909 - When there’s so many beautiful reasons

Untitled-12.jpg picture by BatmanFFS
Jag vet inte vad det är med Shenae Grimes, men jag älskar hennes stil. Den känns skön, avslappnad men ändå helt rätt. Hon kan gå från glam på röda mattan, till lite mer trashy och fortfarande se hur fantastisk ut som helst. När jag ser detta vill jag bara iväg och shoppa, måste hitta en snygg halsduk, men inte vilken halsduk som helst. Jag vill ha en som inte har någon början/slut. Något tips vart jag kan hitta en riktigt snygg men enkel sådan? Jag har kollat lite på den från Gina, väldigt snygg och enkel.

You got it dude


Kommentarer
Postat av: sofia blidell

jo jag ska göra det. jag hann inte göra så mkt igår bara. det finns jätte mkt kvar att göra :)

2009-09-09 @ 11:58:08
URL: http://sofiablidell.blogg.se/
Postat av: B L I D E L L

ja men ellerhur. det finns alltid ngt att göra på bloggen.



min blogg är sååå tom eftersom den är ny. whää! inga inlägg, inga kommentarer och inte mkt läsare. suck

2009-09-09 @ 15:34:05
URL: http://sofiablidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0