090904 - It's not as easy as it seems

Jag ska fixa mig sen ska jag iväg på en arbetsintervju, får ju hoppas att de gillar mig, men det är inte lika lätt som det verkar. Men men, får inte tänka negativt idag är det bara positiva tankar så som jag jag kanske har turen att få ett jobb och jag senare ikväll ska se Håkan.

20090214_110555_30700_29415069.jpg picture by BatmanFFS


Som sagt ikväll står Håkan för musiken, det blir att trängas med massa andra människor som självklart också ska se honom. Och vem vill inte det? Han är ju ändå helt otrolig live. Jag har aldrig sett nån så, uppsnärjd i det blå. Nä, nu ska jag fixa mig och ge mig iväg, önska mig lycka till.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0