You're wrong when it's right


Ja nu ska jag äntligen ta upp detta jag med, alltså det söta paret Russell Brand och Katy Perry. Jag tycker dom är sjukt söta och ja, jag skulle ju inte tacka nej att vara i Katy Perrys skor right now hehe. Men eftersom jag nu har köpt den nya in touch och detta är en väldigt stor grej, tydligen, så tänkte jag dela med mig lite av vad som står. Katy har nämligen blivit varnad utav Russells ex, sen vet man ju aldrig om de är så, men det är de säkert haha. Russell Brands ex säger att Katy Perry borde vara på sin vakt mot komikern -av goda anlidningar. Men min tanke går direkt till att om de nu kom massa brudar hem till dom, varför dra upp de alla kan ändras, visst har har ryktet som en badboy (vilket gör honom såååå mycket sexigare) och han lär väl alltid att ha de, men dom verkar lyckliga, låt dom vara de tills deras tid är inne, antingen gör dom slut eller är tillsammans för alltid, de vet man aldrig. In touch (svenska) skriver också att "Han är knappast pojkvänsmaterial".. Anledningar till detta är: Han var sexmissbrukare, han missbrukade droger och han gillar uppmärksamhet. Hahaha.. Jag vet inte vad jag ska säga, jag låter tiden ha sin gång, dom är söta tillsammans och jag hoppas att dom får vara tillsammans så länge de kan. Vill ni veta mer? Köp in touch.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: ida

svar: va menar du med the ratings? :P haha

2009-10-29 @ 19:32:02
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0