Taylor tar över...


Japp detta är vad man ser om man bläddrar i nya In Touch (svenska), inte helt fel om jag får säga mitt. "Taylor gör sig redo för att ta på sig huvudrollen i den hett efterlängtade Twilight-uppföljaren New Moon". Detta står uten den stora rubriken "Taylor tar över", snygg och härlig som han är får han gärna ta över. Jag har sagt det förut och jag säger det gärna igen, Robert är inte snygg. Men Taylor, visst han är född 1992, är så sjukt snygg. Vill ni har mer information får ni köpa den nya in touch.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: felicia

rob är jordens snyggaste , och så bara är det .

2009-10-30 @ 20:34:45
URL: http://aicilefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0