When there's nothing left for me


Why, why, why?
 Okej, de va inte hennes bästa bild, men ingenting var ju sämre än Erins. Nu vet jag inte vem jag hejar på längre, kanske Jen? Eller Laura.. Hahaha, ja om någon av dom vinner känns de lite mer okej, har någonting emot Nicole också, vet inte varför men jag känner inte att jag gillar henne. Alla fall sjukt synd att Sundai inte är med längre, gillade verkligen henne och nu kan jag inte ens kolla på Glee för jag har sett alla av snitt, ska försöka kolla på Melrose Place (2009) och se om de är så bra som alla säger hehe. Fast först ska jag se Project runway, så jag kan bli lite glad.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:Okej det förklarar saken , jag har nämligen itne sett glee , men det har väl börjat ganska nyligt lr ?

2009-11-06 @ 15:06:50
URL: http://styledotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0