The Grandfather: Part II


Är det verkigen över? Kommer Blair och Serena bli vänner? Varför slutar de alltid när man inte vill att de ska sluta? Hur söta är inte Dan och Olivia, man blir ju lite små kär när man ser dom vara så söta. Men jag skulle aldrig kunna tro att de är helt över mellan Serena och Blair, jag menar kom igen. Okej visst att Chuck är mega söt och allting (mmm look at him, liksom) men tror ändå att Blair behöver sin Serena och att Serena behöver Blair, vad tror ni? Fast jag skulle inte nått emot att vara i Blairs skor i serien, jag menar Chuck Bass!

You got it dude


Kommentarer
Postat av: Daja

Vad klädde du ut dig till på Halloween detta året?

2009-11-03 @ 15:27:59
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0