ny vinterig header..

Ja, det börjar ju närma sig jul, något som jag älskar och efter att thanksgiving har varit betyder det att hösten är över och vintern kommer. Vinter är inte min favorit årstid, men den har julen, nyår, namnsdagar och annat kul som händer. Den är lite mysig, alla fall när snön ligger stilla och de inte blåser kalla vindar. Nä, när de är lungt och fridfullt då är det mysvinter. När de inte är massa slask och mjäk, de tycker vi inte om hehe. Jag längtar, som många andra, på att julen ska komma. Jag är en julmänniska, en av mina bästa vänner är inte de, hon är mer som the grinch, hon gillar julklappar men hon gillar inte julen (du vet att de är du Jennifer). Haha, ja julen är olika för alla, men för att återgå till där vi började. Jag har gjort en ny härligt header... Den är lik den gamla men årstiden har förändrats hehe.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: haha jo jag vet! =D

Paramore är typ grymast, så det ska bli roligt att få fara och kolla på dom! =D



2009-11-27 @ 02:02:33
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0