at the end of the runway


Sitter och kollar på de nya avsnittet av project runway, tror jag har sett de hudra gånger nu. Hehhe, så sjukt bra. Längtar till nästa avsnitt, kollar ni på nyaste säsongen av Project runway? Nä, season 6 är verkligen den bästa på rikgit länge, okej visst man älskade ju självklart season 5 med Christian. Ändå finns det någonting i season 6 som gör allting lite bättre, kanske är de att de inte är i New York eller bara att de faktiskt är så sjukt nära slutet. De ni ser framför er är självklart mina favoriters senaste designer, den som enligt mig borde vinna är Irina, men sen har vi även Carol Hannah och Althea som gör fatastiska kläder. Jag älskar project runway och även om Irina inte vinner så kommer hon gå långt, för hon är verkligen så otroligt bra.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: denuice

Sv: det är så synd att just det krockar med one tree hill vilket är mitt favoritprogram:( blääh :(

2009-11-02 @ 17:47:44
URL: http://denicedavidssons.blogg.se/
Postat av: DIAMANT

okej nice:D oo den mittersta klänninge mee liiike! :D

2009-11-02 @ 18:33:04
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0