091130 - Så skönt, kan inte fatta de..

Okej, igår gjorde jag något som inte har hänt på typ ett halv år. Jag gick och la mig innan klockan 00.00 helt ofattbart. Somnade vid tio-elva tiden och vaknade nyss. Det var ganska skönt måste jag ju medge. Idag sa jag in till stan med Jennifer och köpa julklappar och ja..


Haha, jag trodde jag kunde mycket om The hills och the city, vilket jag kunde. Men ända sen jag började blogga om dem på hillsandcity.blogg.se (tillsammans med Linda) så känner jag att min hjärna tar in all info som möjligen kan finnas om dessa människor. Det är väldigt roligt ändå, älskar ju gossip, kändisar och ja. Man skulle ju inte direkt banga på att vara i deras skor direkt, eller?

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: haha men du är ju álltid vaken på nätterna varför inte inatt??? de va så ensamt hehe

2009-11-30 @ 11:34:43
URL: http://jessohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0