091120 - Premiären av New Moon


Efter att ha sett trailerna trodde jag att de hade soilat allting och vänt på handligen precis som de gjorde i Twilight. Men men, vi kom till bion innan nio tiden igår, twilight körde igång 21.15. Då var de ganska mycker prat i salongen (men kom igen, vem har inte sett den?). Efter att filmen hade visats skulle de va sms-grej men systenter vart fel så han drog en rolig historia och sen blev de plan b, lottning. Efter att goodiebagsen hade lottats ut så började filmen, så otroligt mycket bättre än twiight var gjord. de följde handligen de ända jag störde mig på va Alice grejen (suck, för er som har läst böckerna och ser filmen så kommer ni fatta). Men den va bra, och Paul i The pack va riktigt snygg, självklart var ju Taylor Lautner alltid lika snygg och hur mycket jag än vill vara Team Jacob kommer jag alltid att vara team Edward (iof såg han mycket bättre ut i andra filmen han med). Lite chockad över att fimen var bra, men en bra chock! och för er som inte sett den, SE DEN!

You got it dude

Kommentarer
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: Haha men sweet! =D

Det håller jag med om dock, vissa dagar har man ingen som helst lust att kolla på någon serie, men det är mycket sällan det händer! ;D

2009-11-20 @ 19:33:14
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Jag vill se New Moon, men den går inte på bio här i Lse förrens i början av december.. :/

2009-11-20 @ 19:34:30
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0