091118 - godmorgon osv.

Igår kväll efter att ha jobbat var jag och handlade en ny lampa och en facescrubb (som behövs). Just nu behövs att trick i boken. Sen drog jag iväg en snabbis för att möta min underbara vän Anna som skulle ta tåget hem till Örebro 22.07 så vi träffades, tog varsin chailatte och åt lite pommes. Sen så satt vi och snackade skit och jag fick höra alla härliga detaljer från London.

Så varför är jag uppe så tidigt igen? Jo, jag ska iväg med pappa klockan 10.00 för att åka hem till just Anna i Örebro. Kommer bli sjukt kul, imorgon är de Twilight + New Moon på midnatsbion, ikväll lär de bli säng och typ 7th heaven eller nått hehe. Taggad som satan, har inte packat så mycket. Har ingen anting vad jag ska ha på mig och resten av tiden tänkte jag sno nån av Annas mysiga megatröjor.

Men nu har jag inte tid att snacka jag ska fixa och fixa, sen ska jag ge mig iväg. Måste börja dricka massvis med vatten btw, det är väldigt bra för hyn. That's what we like.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0