091115 - Crazy days..

Ja, jag har ju inte varit så bra på att uppdatera och jag önksar att jag kunde säga att de kommer bli bättre, men icke sa nicke. Nästa vecka på onsdag drar jag till Anna i Örebro och kommer hem igen på lördagsmorgon. Så då lär de inte bli så otroligt mycket bloggande. Men alla fall..

Gårdagen. Allting började med att vi stog och frös och köade för att få mina efterlängtade Jimmy Choo's. Men de som hade sovit där fick armband så att vi som inte hade armband kom inte in förens 12.10 till skoavdelningen. Jag och Jennifer gick runt och Jennifer fick stå ut med att höra mig vara galet irriterad på H&Ms dåliga upplägg, och dåliga information. Men men, när klockan var tolv så var vi vid gallerian då fanns de tre par av de skorna jag ville ha, fe minuter senare kom ett fjärde par in. När vi sen blev insläppta fick Jennifer hålla min väska medans jag kutade in och grabbade tag i de sista i storlek 39 och dom satt perfekt. Sen var de vandra runt lite, leta efter pressent åt Maija, de gick åt helvete. Sen hem till Jennifer, försöka sova, äta kolla på Hairspray, fixa oss och hem till Maija. Blev en riktigt rolig kväll, förade hemma hos Maija, sen utgång. Riktigt kul, sen drog jag och Jennifer och käkade sen hem till Jennifer för att sova.

Idag vaknade jag klockan 7.00 somnade om, vaknade vid 12.00 och somnade om. Sen ringde mamma 13.50 och frågade vart jag ver hehe.. skulle haft tvättstugen men hade helt glömt bort, så om hon läser detta sorry. Men men, kom alla fall hem och hjälpte henne ta upp tvätten och sen drog vi till IKEA och jag har såååå länge letat efter dunsockor eftersom att alla har syntet nu pga. gås grejen. Men jag fick alla fall tag på ett jätte mysigt par på ikea, röda och fina. Men nu ska jag äta glo på film och ja sega, ska bli sååå skönt.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: Haha men gud! xD

Vad härligt att kunna kolla på tvserier halva dygnet, jag känner mig nästan avundsjuk! =D

Själv kollar jag ju högst 2-3timmar per dag, typ på kvällarna :D



2009-11-15 @ 23:15:42
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Du får visa bild på skorna!



Haft en skön helg annars?

Kramar

2009-11-16 @ 10:46:03
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0