We’ll dance again and its better off this way

Ja dagen har varit seg och pga min datorcrash har jag inte kunnat skicka in min engelska vilket suger ganska mycket för nu måste jag göra om den, vilket betyder att jag åse snacka med min lärare. Och det är inte som om hon kommer tro på mig, för jag menar kom igen, låter det inte som den sämsta bortförklaringen någonsin? Jag har inte kunnat skicka in mitt arbet för min hårddisk ,som jag har alla arbeten på, har kraschat och sen dog min samma dag. Men men, finns inte så mycket jag kan göra. Snart är det dags för våran skiva, jag kan inte riktigt fatta att tiden har gått så snabbt, det är lite sjukt. Nu ska jg städ lite i mitt rum, pluggalite historia och sega lite, sen är de nog dags att sova.

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0