tidig morgon

Jag är uppe, tidigt som bara den, jag har vatir och fotat nu ppå morgonkvisten. Fick de tre bilder jag behövde, riktigt bra måste jag ju bara säga. Även om det är tidigt så är jag alla fall klar med massor som ska vara klara. Jag är klar med alla engelska grejer, jag är klar med min loggbok (ska fortfarande göra projektrapport), sen har vi ju historian och filosfin, men de fixar jag idag. Ska iväg till skolan och skriva ut de sista, så är jag klar med det också.



Som sagt det var fint väder ute imorse och jag var ute och fotade. Det var faktiskt ganska skönt, det var inte kallt, det inte varmt. Det var väldigt svalkande, mycket härligt. Idag kommer bli en bra dag.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0