super trött och en aningen sjuk

Jag är tröttare än vanligt, vilket beror på att jag börjar bli sjuk. Jag har sovit ganska mycket under dagen, nu kollar jag som vanligt på tv försöker att få i mig lite mer te. Önskar att jag kunde lägga mig och sova igen, men det kan jag inte, ska iof sova snart. Men men, det är ganska kul att ha pappas dator, de finns så många konstiga bilder på mig som man verkligen inte vill ska finnas haha. Men det fin även många bilder som man är väldigt glad finns hehe.

Vill iof ha mina bilder från min externa hårddisk, jag är sjukt ledsen, har ju massor av bilder som jag verkligen vill ha. Man kan ju hoppas att den vill börja funka igen.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0