så trött på datorproblem

Okej, gårdagen blev det ännu mer datorproblem än vad jag har haft innan. Min skärm dog, så jag hade ingen fungerande skärm så vi ringde en mycket god vän till familjen som hade en över. Åkte dit, kollade på Grey's tillsammans med Becca, samtidigt som hon visade sin klänning som hon ska ha på sin bal och sina nya sjukt snygga skor.

Sen begav vi oss hem, då märkte jag att den gamla sladden satt fast i den andra skärmen. Men som tur är hittade min pappa en ny nu imorse så allting löste sig. Nu ska jag sitta och skriva massor med skolarbeten (som ska in snart). Senare ikväll ska jag iväg och ha kul med min syster, det kan behövas.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0